۰

۲۵ نژاد سگ محبوب در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۴

۲۵ نژاد سگ محبوب در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۴! با توجه به اختلالاتی که در تقریباً تمام زمینه‌های زندگی در چند سال اخیر دیده‌ایم، منطقی است که دنیای مالکیت سگ نیز تحولات جالبی را تجربه کند. در سال ۲۰۲۱، لابرادور رتریور در جلوه‌گراندگی در رده‌بندی نژادهای سگ محبوب انجمن کنل آمریکا، جایگاه اول را با یک چنگ محکم برای ۳۱ سال متوالی به دست داشت.

اما در سال ۲۰۲۲؟ خب، یک پادشاه جدید تاج سگ‌ها را برداشت. با رسیدن به اوج صعود سال‌ها به رده‌بندی اول، بولداگ فرانسوی به عنوان محبوب‌ترین نژاد سگ آمریکا ظاهر شده است. اما صعود فرانسی به تنهایی تغییر قابل توجهی در ترتیب امسال نیست. با دیدن لیست ۲۵ نژاد سگ محبوب این روزها، بیابید که کدام سگ‌ها در حال حاضر مورد توجه هستند.

۲۵ نژاد سگ محبوب‌ در آمریکا

۱. بولداگ فرانسوی

بولداگ فرانسوی در طی دهه گذشته به ثبات در محبوبیت خود رسیده است، از رتبه ۱۴ در سال ۲۰۱۲ به رتبه برترین‌ها در سال ۲۰۱۷ صعود کرده و در نهایت در سال ۲۰۲۲ جایگاه اول را به دست آورده است. وقتی نیازهای آن را در نظر بگیرید، افزایش مالکیت این سگ‌ها منطقی است.

بولداگ فرانسوی سگ‌های هوشمند، بازیگوش و نسبتاً کم نگهداری است. به عنوان حیوان خانگی مورد علاقه سلبریتی‌ها، این نژاد مهربان با همه سازگار است. همراه با قالب ظریف خود، برافراشتن کم بولداگ فرانسوی آن را برای خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک ایده‌آل می‌کند.

۲. لابرادور رتریور

سقوط لابرادور رتریور از قله محبوبیت به اندازه‌ای دور نبود، زیرا طبیعت دوست‌دار و دوست‌داشتنی آن باعث می‌شود که شهرت آن به عنوان سگ خانوادگی بی‌نظیر حفظ شود. به لطف زمینه شکاری خود، لاب‌ها آسان به آموزش هستند و به طور متمرکز بر رضایت صاحبانشان تمرکز دارند. آنها انتخاب اول برای مالکان سگ تازه‌کار و تجربی و افراد زیادی که به یک حیوان خدمت‌کار قابل اعتماد نیاز دارند، هستند.

۳. گلدن رتریور

تفاوت زیادی بین لابرادور و گلدن رتریور وجود ندارد به جز موهای بلند و پرشکوفای گلدن. بازیکن مورد نظر برای این دو نژاد ورزشی کمی متفاوت بود که این امر باعث ایجاد تفاوت‌های فیزیکی مشخص شده است. اما طبیعت شیرین مشابه، قابلیت آموزش و دوستانه بیش از حد آنها همانند همیشه آنها را محبوب و مورد علاقه خانواده‌ها می‌سازد.

در ادامه بخوانید: مراقبت از ماهی فایتر آب شیرین

۴. گرمن شپرد

گرمن شپرد یک سگ کارآمد، قدرتمند و بسیار هوشمند است. این نژاد از نام خود که از توانایی پرورش گوسفندش می‌آید، برجسته شده است، اما به سرعت در اوایل قرن بیستم به خاطر کارهای پلیسی و نظامی شناخته شد.

امروزه، گرمن شپرد هنوز هم یکی از گونه‌های بسیار چندکاره برای نگهبانی، کار خدمتی، نقشهای نظامی و وظایف جستجو و نجات می‌باشد. به عنوان حیوانات همراه، قابلیت آموزش استثنایی، وفاداری و اعتماد به نفس آنها باعث شده است که همواره مورد علاقه باقی بمانند.

۵. پودل

به هیچ کس شگفت زده نمی‌شود که اساس جنون سگ طراحی‌شده دودل، یکی از محبوب‌ترین نژادهای خالص سگ‌ها است. موهای پرچین و ضدآلرژیک پودل ویژگی‌های مرتب‌سازی آرایش موها را به عنوان شیک‌ترین از نژادها می‌نمایاند، اما این نژاد بیشتر از زیبایی ظاهری مد نشانی دارد. پودل‌ها از هوشمندترین سگ‌هایی که وجود دارند به شمار می‌روند. آنها بسیار پرقدرت و چابک هستند و حتی بازگرداندن سابقه کارگری آبی دارند به عنوان سگ‌های آبی سابق.

۶. بولداگ

به عنوان یک سگ جذاب، پرطرفدار و پرمهر، بولداگ با بدن کوتاه، صورت پهن و جذابیتش برای کودکان، حیوان خانگی بی‌نظیری شده است. خوشبختانه، وفاداری، قابلیت آموزش و شجاعت آنها تنها چیزی است که از روزهای قدیمی‌شان باقی مانده است. اگرچه آنها به بیشتر از بسیاری از نژادها به بیماری‌های سلامتی مبتلا هستند، اما سطوح انرژی ملایم و شادابی آنها باعث می‌شود که به راحتی با آنها لذت ببرید.

۷. روتوایلر

در سال ۲۰۲۲، روتوایلر یک پیشرفت مثبت داشت و از جایگاه هشتم در سال ۲۰۲۱ به جایگاه هفتم در سال گذشته پیشروی کرد. این سگ‌های نگهبان ترسناک اما آرام، برای وفاداری، شجاعت، اعتماد به نفس و قابلیت آموزش زیاد توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. از زمان امپراتوری روم، آنها نقشهایی را به عنوان سگ‌های کاری ایفا کرده‌اند و این ویژگی‌ها بخشی از جوهر هر روتوایلر می‌باشد.

۸. بیگل

بیگل‌ها کنجکاو و شاداب، به‌راحتی به خانواده‌هایی با کودکان و حیوانات خانگی دیگر اضافه می‌شوند. با وجود تمایل به دنبال کردن بوی‌ها، این سگ‌های کوچک با قدرت همچنان چالش‌های زیادی را ارائه می‌دهند. آنها ممکن است به دلیل پرتشتگی، انرژی، زیرکی و بارک آزاردهنده‌شان کارساز باشند. اما اگر شیوه‌های زندگی آنها را مرتب کنید، خواهید فهمید که چرا بیگل‌ها بیش از نیم قرن است که یکی از ۱۰ نژاد برتر هستند.

۹. داکس‌هاند

هنگامی که تاریخچه شکار خرگوشی داکس‌هاند را درک می‌کنید، شخصیت‌های جسور آنها شروع به داشتن معنا می‌کند. آنها به اندازه‌ی کوچک قدرتمند و جسور هستند. ویژگی‌هایی که سبب شدند این سگ‌ها به عنوان یکی از بهترین سگ‌های شکاری شناخته شوند به ویژگی‌هایی از محبوب‌ترین صفات حیوانات همراه تبدیل شود.

داکس‌هاند‌ها بازیگوش و سازگار هستند. گرچه ممکن است بلند بلند برقصند، اما همچنین بسیار پذیرنده و سریع به آموزش کیفیتی هستند. به عنوان یکی از اولین سگ‌های شناخته شده در ثبت انجمن کنل آمریکا، داکس‌هاند‌ها از دیرباز در میان محبوب‌ترین نژادهای کوچک بوده‌اند.

۱۰. گرمن شورت‌هیرد پوینتر

پوینترهای آلمانی کوتاه‌مو، به عنوان سگ‌های شکاری و همراه، بسیار مطیع و مهربان هستند. آنها سگ‌های متوسط اندازه و سازگار با خانواده با روحیه‌ای دوست‌داشتنی و هوشمندانه هستند.

شکارچیان ارزش بالایی برای چنین سگ‌هایی قائل بودند. آنها می‌توانستند به راحتی در زمین‌های خشن و از طریق آب، بدون نیاز به هدایت زیاد، نشان دهند، بازیابی کنند و پیگیری کنند. اگر توانایی آنها را برای تمرینات ورزشی فراهم کنید و با آموزش مناسب، نیاز به شکار را مدیریت کنید، پوینترهای آلمانی کوتاه‌مو می‌توانند این تعیین‌هایشان را بر روی عشق بی‌پایان به خانواده متمرکز کنند.


۱۱. کورگی ولز پمبروک

متین، خودمختار و پرانرژی، کورگی ولز پمبروک همچنان با قدرت و دوستداشتنی بودن خود محبوب است. این سگ‌های مهربان با ارتفاع پاهای کوتاه خود، با لبخند زیبا و گوش‌هایی شبیه پیکان رادار، همیشه هشیار و آماده به جلب توجه با سکوت و اعتماد به نفس هستند.

کورگی ولز پمبروک باهوش، متعهد و آموزش‌پذیر است. بین این و ویژگی‌های شخصیتی جذاب آنها، آسان است که ببینید چرا در دهه گذشته پیشرفت قابل توجهی کرده‌اند. از زمانی که در سال ۲۰۱۳ با جایگاه ۲۴ وارد شدند، این نژاد اکنون در آستانه ورود به ده نژاد برتر است.

۱۲. شپرد استرالیایی

از پوشش منحصر به فرد آنها تا شخصیت‌های سرگرم‌کننده‌شان، چه چیزی نمی‌تواند درباره شپرد استرالیایی دوست‌داشتنی باشد؟ به عنوان دوستان موثر دامداران آمریکایی، شپرد‌های استرالیایی بسیار هوشمند، سخت‌کوش و پرانرژی هستند. آنها چابکانه هستند و به سرعت حرفه‌ایان را یاد می‌گیرند. ذهن هوشمند آنها و نیازشان به تحریک می‌تواند باعث مشکلاتی برای یک مالک جدید شود، اما اگر آموزش و اجتماع‌سازی مناسب داشته باشند، این انرژی زیاد تنها باعث مزایای زیادی می‌شود.

۱۳. تریر یورکشایر

به عنوان یک تریر اسباب بازی کوچک، یورکشایر دارای پرانرژی بسیاری است اما در بسته‌بندیی دوست‌داشتنی. پوشش نمایشی کوتاه و شیک آن به طور کامل از زیبایی آن را بازتاب می‌دهد، اما تریر یورکشایر کفایت از خود برای مطابقت با شخصیت فانکی خود دارد.

یورکشایرها شجاع و اعتماد به نفس هستند. همه می‌توانند دوست آنها باشند و آنها به تغییرات خوب سازگاری می‌کنند. تریرهای یورکشایر بازیگوش، هوشیار و خوشحال هستند و در هر محیطی لذت بخش هستند.

۱۴. کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل

کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل، به تازگی به رتبه‌های انجمن کنل آمریکا پیوسته است. این سگ‌های با گوش‌های بلند و زیبا در سال ۱۹۹۵ در ثبت شده‌اند و این سگ‌های با گوش‌های بلند و زیبا در سریع‌ترین زمان ممکن دنباله‌دار طرفداران زیادی به دست آورده‌اند.

با پیشینه‌ای به عنوان سگ‌های لوازم دوران حکمرانی، کاوالیرها به طبیعتی آرام و مهربان برای نزدیک بودن به صاحبانشان تبدیل شده‌اند. آنها یک طبیعت آرام، مهربان و محبت‌آمیز دارند و به طور همیشگی به مردم و حیوانات دیگر احترام می‌گذارند. با این حال، طبیعت اسپانیل آنها در توانایی ورزشی و آموزش‌پذیری شان شکوهمند است.

۱۵. پینشر دوبرمن

قدرتمند، زیرک و مجتهد، اصطلاحاتی هستند که به درستی شخصیت پینشر دوبرمن را توصیف می‌کنند. آنها سگ‌های نگهبان فوق‌العاده‌ای هستند که گوش‌هایشان همیشه به هشدار است. داشتن تمایلی بی‌پایان به عشق از خانواده‌شان، پینشرها همیشه فعال، شاداب و آماده بازی هستند. قابلیت آموزش و نیازهای کمتر در زمینه مراقبت از آنها، آنها را به همراهان چند‌منظوره برای هر کسی که بتواند توجه و عشق مستحقانه‌ای را برای این سگ‌های وفادار ارائه دهد می‌کند.

در ادامه بخوانید: چرا گاهی گربه‌ها جوانان خود را می‌خورند؟

۱۶. بوکسر

بوکسرها قدرتمند، هوشمند و کارگرانه هستند. آنها سگ‌های نگهبان برجسته‌ای هستند که گوش‌هایشان همیشه به هشدار است. داشتن تمایلی بی‌پایان به عشق از خانواده‌شان، بوکسرها همیشه فعال، شاداب و آماده بازی هستند. قابلیت آموزش و نیازهای کمتر در زمینه مراقبت از آنها، آنها را به همراهان چند‌منظوره برای هر کسی که بتواند توجه و عشق مستحقانه‌ای را برای این سگ‌های وفادار ارائه دهد می‌کند.

۱۷. شناوزر کوچک

به عنوان یک کارگر همه‌چیز در آلمان، شناوزر کوچک به یک همراه قابل تطبیق تبدیل شده است. آنها خوب سفر می‌کنند و با سبک زندگی آپارتمانی هماهنگ هستند اما می‌توانند به نواحی پر صدا برسند.

با خوشه خوشه‌ای، این سگ‌های هوشمند و مهربان، آموزش دادن به آنها آسان است. این ارثیه کاری می‌تواند به شکار برسد، اما شما می‌توانید آن را به فعالیت‌های ورزشی مانند آزمایشات آژیلیتی و دور دوانی انتقال دهید.

۱۸. کانه کورسو

در طی دهه گذشته، محبوبیت کانه کورسو افزایش چشمگیری داشته است. در سال ۲۰۱۳، این نژاد کارگردان کمی در رتبه‌بندی AKC جایگاه ۵۰ را به دست آورد، اما تنها ۹ سال بعد، در جایگاه راحتی در جایگاه ۱۸ قرار دارد.

کانه کورسو از سگ‌های ماستیف نژادی است که در ارتباط با نقش‌های کاری و نظامی در روم باستان بودند. آنها بزرگ، قدرتمند و به اندازه‌ای قدرتمند هستند که حتی می‌توانند از مالکان خود در برابر شیرها و گرگ‌ها محافظت کنند. کانه کورسوی مهربان یک همراه عالی برای یک مالک پراز اراده است که قادر به ارائه آموزش و اجتماعی‌سازی مناسب باشد.

۱۹. دنی دین

دنی‌های دین یک نژاد سگ کارگر غول‌پیکر هستند، که اغلب به ارتفاع تقریباً ۳ فوت در شانه و وزن بیش از ۱۷۰ پوند می‌رسند. اگرچه قدشان ممکن است تهدیدکننده باشد، اما شخصیت مهربان، صبور و با شکوه آنها شما را آسوده می‌کند.

اصلاحیه‌ای بور دنی، یک محافظ قوی و همراه انرژیک است. نژاد حدود ۴۰۰-۵۰۰ سال پیش در آلمان به وجود آمده است، اگرچه خط‌راه آن به زمان‌های باستان برمی‌گردد. اگرچه آنها معمولاً کمتر از ۱۰ سال زندگی می‌کنند، اما این نژاد دلپذیر با طبیعت شیرین و اشتیاق به فعالیت، هر روز را به کاربردن ارزشمند می‌کند.

۲۰. شیه تزو

یک شیه تزوی خوب زیبایی است. مانند یورکی، شیه تزوی اسباب بازی توی با کیفیت با پوششی طولانی را نشان می‌دهد. با تاریخ طولانی به عنوان یک همراه محبوب برای سلطنتیان چینی، محققات آن‌ها در پوشش زیبا، اگرچه در شخصیت‌های انرژیکشان نشان داده می‌شود. شیه تزوها در اطراف افراد و حیوانات خوشحال هستند، اگرچه اندازه آنها آن‌ها را در معرض خطر از کودکان کوچک قرار می‌دهد.

۲۱. هاسکی سیبری

هاسکی‌های سیبری باهوش راهی برای آزمودن مالکان آماده کرده‌اند، اما وفاداری و جذابیت آنها امکان انکار آنها را می‌دهد. سگ شمالی مانند گرگ، که قرن‌ها پیش به عنوان یک سگ کشی با یک سرکشی طولانی، از طریق فعالیت روزانه کافی به حفظ بی‌نیازی و رفتار غیرمطلوب دامن می‌زند.

هاسکی‌ها به مالکان با اراده قوی و آموزش نیاز دارند تا از شرارت جلوگیری کنند. در غیر این صورت، آنها به طور طبیعی اجتماعی هستند و به همه، از غریبگان و حیوانات دیگر تا صاحبان خود، دوست دارند.

۲۲. سگ کوهستانی برنز

سگ‌های کوهستانی برنز از مناطق سردسیر در سوئیس به دست آمده‌اند، جایی که بنا به ساختارهای قویشان به عنوان یک دستیار انعطاف‌پذیر در اطراف مزرعه معرفی شده‌اند. مالکان برای شخصیت خوش‌مزه‌شان، این نژاد زیبا و کارگرانه را ارزیابی می‌کنند. برنزها فعال اما با حدیبازی هستند. آنها هوشمند، متعهد و قابل اعتماد هستند، اما آماده‌اند که شخصیت سرگرمی خود را با مالک و خانواده محبوبی به اشتراک بگذارند.

۲۳. پامرانیایی

پامرانیایی‌ها از نژادهای اسپیتز در سرزمین میان پولن و آلمان نشأت گرفته‌اند، اما ویژگی‌های کارگری پدر خوانده‌شان به این سگ‌های رویایی کوچک منتقل نشده‌اند. این نژاد از طرف‌های هالیوود و در طول تاریخ محبوب بوده است، با مالکان برجسته‌ای همچون ماری آنتوانت و ملکه ویکتوریا. سگ‌های با پوشش کرکی عالی برنده‌های موثر هستند و توانایی یادگیری بازی‌ها و بازی‌ها را دارند.

۲۴. بوستون تریر

بر خلاف بیشتر تریرها، بوستون تریر قسمتی از گروه غیرکارگری است. این سگ‌های فشرده و مهربان ترجیح می‌دهند با خانواده‌شان در خانه وقت بگذرانند تا شکار خارج از خانه. تریرهای خوب بوستونی از سگ‌های خانه‌نشین درجه یک هستند. آنها آرامتر از سایر تریرها هستند اما اغلب سرگرم‌کننده‌ترند. نیازهای بهداشتی برای پوست کوتاه و کم‌ریز آنها حداقل است و آنها به ندرت بدون دلیل می‌سرزنند. گرچه گاهی اوقات ممکن است سرسخت باشند، اما بوستون تریرها هوش و توانایی یادگیری سریع خود را به کار خوبی می‌گذارند.

۲۵. هاوانیز

تیز، فعال و دوست‌داشتنی، هاوانیز چندین سال است که برای جمعیتی از محبوب‌ترین نژادهای سگ شناخته شده است. به عنوان تنها نژاد سگی که از کوبا خواسته می‌شود، هاوانیز یک گام ساده را از سگ سلطنتی به سگ خانوادگی آسان انجام داده است. سگ اسباب باز سگ سگی است که فقط از وقت با مردم، انرژی بی‌نهایت و شادی تمام می‌گیرد و برای خانواده و دیگران به فراوانی خوشحالی، انرژی و سرگرمی ارائه می‌دهد.

در ادامه بخوانید: آیا نگهداری گربه برای کودک ضرر دارد؟

25 نژاد سگ محبوب در آمریکا

آیا سگ کوچک شما به ۲۵ نژاد محبوب سگ امسال راه یافت؟ اگر نه، نگران نباشید! یکی از لذت‌های زیادی که داشتن سگ به همراه دارد، این است که انتخاب اشتباهی برای مالک وفادار نیست. هر نژادی منحصر به فرد است. هرچند این فهرست شامل برخی از محبوب‌ترین و قابل تنظیم‌ترین سگ‌ها است، اما همه سگ‌ها می‌توانند به خانه کمک کنند زمانی که ما عشق و مراقبت لازم را به همراهی سگ‌های خود ارائه می‌دهیم.

۰ نظر

ثبت نظر

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید