۰

نحوه آموزش صحبت کردن به پرنده (قسمت اول)

آموزش پرنده خود برای صحبت کردن می تواند سرگرم کننده باشد ، حتی اگر تنها بتواند یک کلمه را بگوید. تنها چیزی که شما نیاز دارید کمی فداکاری ، تمرکز و زمان است!

 

آمادگی برای آموزش پرنده

1- درباره پرنده خود اطلاعات کسب کنید : همه پرندگان نمی توانند صحبت کنند ، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر در مورد پرنده خود بدانید. برخی از گونه های پرنده ای که می توانند صحبت کردن یاد بگیرند عبارتند از :

کاسکو

طوطی ملنگو

مرغ مینا

کاکادو

عروس هلندی

طوطی آمازون

 

2- با پرنده خود ارتباط برقرار کنید : پرندگانی که قادر به صحبت کردن هستند ، حیوانات اجتماعی هستند. بسیار مهم است که ازطریق صحبت کردن با آنها ، ارتباط برقرار کنید ، به طوری که به شما اعتماد کرده و به صدای شما عادت کنند. توصیه می شود که چند ماه اول با پرنده به همان اندازه که ممکن است ، صحبت کنید.

همیشه در هر روز با پرنده خود بازی کنید. این پرندگان در حیات وحش هر روز تعاملات فراوانی دارند و با محرک زیادی روبرو می شوند. این حیوانات برای زندگی گروهی تکامل یافته اند و دوست دارند به خوبی اجتماعی شوند. صرف زمان زیادی با پرنده خود به شما اطمینان می دهد که رابطه خوبی برقرار کنید.

 

3- یک برنامه ریزی روتین داشته باشید : مانند آموزش هر حیوان ، صحبت کردن پرندگان نیاز به تمرینات کوتاه ، مکرر و منظم است. اطمینان حاصل کنید که شما یک برنامه را به گونه ای طراحی کرده اید که می توانید زمان و توجه مورد نیاز به منظور به حداکثر رساندن توان بالقوه یادگیری به پرنده خود ، اختصاص بدهید. یک برنامه تمرینی را تا 5 دقیقه تکرار کنید ، دو تا پنج بار در روز تمرین کنید.

 

ترجمه : دکتر اژدرى

۰ نظر

ثبت نظر

برای ثبت نظر ابتدا ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید